منابع صهیونیستی از افزایش تعداد نمایندگان کنست این رژیم که به نوعی مصرف کننده مواد مخدر در گذشته بوده و یا همچنان مصرف کننده این مواد هستند، خبر می دهند.

گروه بین‌الملل مشرق - درحالی که تعدادی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی موسوم به «کنست» خواستار عدم مجازات مصرف کنندگان مواد مخدر در این رژیم شدند، شمار دیگری از اعضای کنست به مصرف مواد مخدری مانند حشیش و ماری جوانا و غیره اذعان کردند.

«ینون میگال»، یکی از این نمایندگان وابسته به فراکسیون دست راستی «خانه یهودی» بود که در مصاحبه با یکی از شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که مواد مخدر مصرف می کند و این مواد به جز لاینفکی از زندگیش تبدیل شده است.

افزایش مصرف مواد مخدر میان نمایندگان کنست اسرائیل +اسامی معتادان

میگال در اظهاراتی دیگر تاکید کرده بود که در دوره رقابت انتخاباتی و نمایندگی‌اش در کنست مواد مخدر مصرف می کرده و از جمله نمایندگانی بوده که طرح عدم مجازات مصرف کنندگان ماده مخدر ماری جوانا را ارائه داده و از 120 عضو کنست تاکنون موافقت 22 نفر از آنها را به دست آورده است.

این اظهارات میگال درحالی مطرح می شود که پیش تر تعدادی از نمایندگان حزب «عمل» در کنست نیز به مصرف مواد مخدر اعتراف کرده بودند و از جمله این افراد می توان به شیلی یحموویچ، ایتان کابل، استاو شاویر و افیشای پرافرمن اشاره کرد.

در حزب «میرتس» نیز سه نفر از نمایندگان این حزب در کنست به نام های میخاییل روزین و ایلان گیلون و تامار زاندبرگ به مصرف مواد مخدر اذعان کرده بودند و زاندبرگ مصرف چنین موادی را امری طبیعی و عادی شمرده و تاکید کرده بود که از جمله فعالانی است که از قانونی و رسمی شدن مصرف مواد مخدر در اسرائیل حمایت می کند.

از جهت دیگر، خانم «بنینا تامانو چاتا»، یکی دیگر از نمایندگان کنست اسرائیل اذعان کرد که مصرف این مواد را آزمایش کرده، اما چون «دوست دارد، بر هوش و حواس خود کنترل داشته باشد» مصرف آن را ادامه نداده است.

«آدی کول»، نماینده دیگر کنست اسرائیل نیز با بیان اینکه مصرف مواد مخدر را تجربه کرده
، اما نتوانسته است، از این مواد به شیوه استنشاق استفاده کند، «یوئیل رازبوزوف» نیز گفته است، مصرف مواد مخدر را طی دوره تحصیل کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    اولا که صداقت این جانیان با مردم خودشون ستودنیه در ثانی این قضیه رو اینطوری نگاه نکنید این سرپوشی برای فاسد کردن جوانان عرب ساکنان اسرائیل و نوار غزه است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس